Palautetta HTO ry:n verkkosivuista

HTO ry tiedottaa tärkeistä asioista ja vastaa yhdistyksen toimintaa koskeviin kysymyksiin.

Valvojat: HTO-jäärät, HTO-hallitus

paula
Insinööri
Insinööri

Viesti Kirjoittaja paula » 04 Heinä 2006, 21:18

Pitäis ehkä Tonille laittaa päivitetty versio hallitustitteleistä, ainakaan minun tietääkseni kukaan ei ole hänelle asiasta infonnut. Vois ihan s-postia laittaa osoitteeseen tiedottaja(ät)htory.fi (Toni: korjaa jos meni väärin). Itse olen nyt töissä enkä muista ihan varmaksi noita, joten just nyt en voi itse sitä tehdä.
paula
Insinööri
Insinööri

Viesti Kirjoittaja paula » 04 Heinä 2006, 21:21

Sitä vielä että Tonia tästä "hallitustittelisotkusta" ei tarvii syyttää, kyllä se taitaa olla ihan mein hallituslaisten moka ettei olla niitä huomattu ilmoitella eteenpäin. :|
Andy

Viesti Kirjoittaja Andy » 11 Heinä 2006, 18:07

Ainakaan meitsin tarkoitus ei ollut etsiä syyllisiä. Kunhan narisen ja valitan kaikesta... :lol: :wink:
marjo
Jäsen

Viesti Kirjoittaja marjo » 14 Elo 2006, 17:53

No nyt on hallituslaisten tittelit oikeilla paikoillaan hallituksen esittelysivulla :D . Tonille iso kiitos ja kumarrus !
Andy

Viesti Kirjoittaja Andy » 14 Syys 2006, 15:22

Tuanoinniin.. Etusivun informatiivisessä Turnajaiset/Tursajaiset viestissä on kaksi virhettä:

HAMOKin nimi on nykyään: Helsingin ammattikorkeakoulun opiskelijakunta - HAMOK. Tietänette taustan miksi enää ei puhuta ry:stä vaan opiskelijakunnasta tai OPKUsta...

Toisekseen, Turnajaisten (=loppubileiden) lippujen hinnat ovat 8 ja 10 EUR.

Kiitti moi! :)
Andy

Viesti Kirjoittaja Andy » 18 Syys 2006, 11:14

"Kiitos" "asiallisesta" korjauksesta etusivun uutiseen.......... :/

ps. millonkas HTO on vaihtanut nimeään:
[quote=""http://www.nyyti.fi/toimisto/jasenyhteisot.htm""]Helsingin ammattikorkeakoulun Tekniikan Opiskelijoiden oppilaskunta - HTO ry
[/quote]
Vastaa Viestiin